2012-11-04

1 år äldre

Vårt rum!


Då är man 1 år äldre än vad man var igår och det känns helt ok. Jag kan faktiskt inte ha det bättre än vad jag har det nu. En underbar familj som jag älskar över allt annat, goda vänner i min omgivning, och inte minst alla er här på bloggen. Mitt liv är på topp!!!!

Eftersom jag jobbar så tog vi mitt firande förra helgen ( som ni kanske redan vet ) så idag blir det en lugn dag.
Jörgen och jag har kommit överens om att istället för att köpa presenter till varandra så ska vi göra något roligt ihop hela familjen, så om två veckor ska vi åka upp till storstaden Stockholm och lyxa till det på ett jättefint hotell. Det ska bli så härligt att bara gå omkring på Stockholms alla mysiga gator, shoppa lite och efter det vara på hotellet och lyxa med spa och pool och god mat. Längtar!!!!

Här kommer några bilder från hotellet vi ska bo på.....................



Egen terrass!





Här kommer William bo!


Nu ska jag försöka att ta mig i kragen och träna lite ;)

Ha en bra dag!!

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar