2012-11-08

Snabbmat och spöken



Så här kan det se ut hos en trött bloggerska som inte orkar laga mat till sin familj ;-)
Ibland är det bara så skönt att slippa laga mat och bara slappa. Tänker inte göra något idag utan bara ligga i soffan.
Imorgon bär det av till huvudstaden med några av mina arbetskamrater på "Spökvandring" i gamla stan. Det ska bli jättekul och lite spännande. Efter det väntar en tre-rätters middag på en fin restaurang och en övernattning hos en av tjejerna och jag känner på mig att jag kommer garanterat att bli rädd under kvällen. Jag har ju lite busiga och roliga kamrater som kommer älska att skrämma mig ;)
På lördag blir det en heldag på stan med shopping och god mat. Längtar!!!!!
Bilder från resan kommer garanterat att komma på bloggen ;) jag lovar!!!!!!!

Nu ska jag ta en stor kopp te så jag får upp värmen lite i min frusna, trötta kropp.

Trevlig kväll!!

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar