2012-11-23

Gammalt blir nytt



Vad roligt det är när man letar efter något och hittar något helt annat som man faktiskt glömt bort att man hade.
Jag var på jakt efter en ny glödlampa och längst in i skåpet hittade jag dessa fina svarta ljusstakar. Tog fram dom och ställde dom på köksbordet och dom passade perfekt!!
Om jag minns rätt så fick jag dom av min svägerska Susanne och hon hade köpt dom på Kanel. På den tiden visste jag knappt var det var för affär, tro det eller ej ;) jag tyckte bara att hon var där alldeles för ofta ( nu har nästan jag blivit värre ) och släpade hem massa dyra saker till hemmet. Ja, ja, det var då det!!!

Men visst blev det fint på bordet??

Nu måste jag börja med middagen så jag hinner smälta maten innan det är dax att åka till jobbet!!

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar