2012-11-02

Tuffa stövlar och träning



När jag och William var iväg till Norrköping köpte jag dessa fina stövlar på Scorett. Fina och tuffa på samma gång. Dom är svarta men skiftar i lite grått på vissa ställen. Tycker om detaljerna ( spännet och dragkedjan ).
Jörgens kommentar med ett brett leende var: - Ser ut som lite mc -boots!!




Från det ena till något helt annat, idag var jag iväg och köpte mig ett hopprep. Vad jag förstår så är det  riktigt bra träning och man bränner mycket fett. Körde lite förut och jag kan säga att det tog. Svetten rann och jag blev helt slut ( lite hoppning varje dag borde väl visa lite resultat ).

Tänk vad dagarna har gått fort. Mina lediga dagar är nu slut och jag jobbar hela helgen och det ska faktiskt bli kul.
Imorgon ska vi åka till kyrkogården och tända lite ljus för dom som vi saknar och som tyvärr inte finns kvar i våra liv ( men ofta i våra tankar ). Tycker att det är så fint och rofyllt att gå och titta på alla tända gravar, men man mår alltid lika dåligt när man ser gravar som ingen har varit vid.

Nu ska jag vila lite innan jobbet kallar!!

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar