2012-11-20

Nyfrissad kille



Idag vaknade jag vid 15:00 tiden ( har jobbat inatt ) med huvudvärk och lite ont i halsen. Jag VÄGRAR att vara sjuk. Vill inte!!!
Tog en Ipren och nu känner jag mig lite piggare fast inte riktigt 100. Ska vila i soffan resten av kvällen.

Medans jag lagade middag var grabbarna nere på stan och klippte sig ( hos bästa Lotta på Karlssons Klipperi ) och det var dax kan jag säga. William var så långhårig men vägrade att klippa sig så jag fick hota med att jag annars skulle fläta flätor i hans hår ;-) och det fungerade. Det är så fint när han är kortklippt!!!
William har klippt sig hos Lotta sedan han var ca 1 år ( liten plutt skrutt som fick sitta på en pall i stolen för att komma upp i lagom höjd ) så hon vet precis hur han vill ha det och vi blir alltid lika nöjda när vi går därifrån. Det bästa är att man alltid får en klubba när man är klar, tycker William.

Nu ska jag och Jörgen ta en promenad med Basse och sedan blir det soffan för mig!!

Ha en bra kväll!!

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar