2012-11-28

Ja se det snöar



Ja äntligen har det börjat snöa. Mycket bättre än regn!!!
Själv ligger jag hemma i magsjuka och skulle egentligen ut inatt och jobba men istället får jag ligga ner bäddad i min säng och må illa. Har inte kunnat äta något på hela dagen ( rena bantningskuren ) men som tur är så känner jag ingen hunger. Har sovit mig igenom hela dagen.

Vaknade av att William kom hem från skolan och skrek: - Det snöar ute, mamma!!!!
Fick masa mig ur från sängen och ut på trappen för att kunna ta lite kort, för det måste man ju ta på årets första riktiga snöväder.
Plötsligt började telefonerna ringa och dörrklockan likaså, fullt av ivriga kompisar till William som ville ut i snön och leka, så honom kommer man nog inte att se röken av på hela kvällen ( lika bra att han inte är här hemma så mycket nu när jag är sjuk ).






Ha det så bra och ta det lugnt ute!!

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar