2012-11-18

Hotell Amaranten



Har precis kommit hem från en helt underbar vistelse i Stockholm. Hotellet hette Amaranten och låg på Kungsholmen där vi spenderade natten i deras svit. Något jag varmt kan rekomendera.
Här kommer lite bilder på rummet................








Utsikt från rummet!



Jörgen på vår terass!


Jsg och min älskade man!

William kollade in minibaren direkt!

Ett glas rött!

William efter ett varmt bad!


Vid ca 18:00 tiden gav vi oss ut på en promenad och hamnade på en liten Italiensk restaurang.


William beställde in vitlöksbröd till förrätt!

Jag beställde en bruschetta med fetaost, oliver och rödlök!


Min varmrätt!

Jörgen åt fläskfilepasta och William tog en pizza!



När vi kom tillbaka till hotellrummet lyxade jag till det med ett varmt bad!





Efter badet bäddade vi ner oss allihopa i Williams säng och kollade på "Så mycket bättre". Måste ju säga att Uggla har gjort många bra låtar genom åren och jag tyckte att alla var så duktiga ( framförallt Darin ). William var helt slut och somnade ganska tidigt ;)




När vi vaknade dagen efter gjorde vi oss iordning för det bästa med att bo på hotell, nämligen hotellfrukosten. Det var ju inte bara vi som var sugna på något att stoppa i magen utan nästan hela hotellet.
Det var kö till allt och nästan inga bord lediga. Lite synd tycker jag för jag hade ingen chans att kunna ta lite kort, utan allt gick så fort och man blev lite stressad. Nästa gång tar vi nog upp frukost på rummet.


Älskar Edblads smycken som även finns på Kanel!


Efter frukosten åkte vi till gamla stan och strosade omkring, kollade i butiker och tog en fikapause.


Titta!! Vår favvo restaurang finns även i gamla stan!

Köpte med mig några godsaker hem!

Kladdkaka, inte riktigt lika god som min men helt OK!



Ja vad ska jag säga om denna lilla tripp vi gjort?
Alldeles, alldeles underbart!!!

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar