2012-11-24

Trevlig stund med vänner

Tända lyktor på framsidan!


Idag vaknade jag vid 15:00 tiden och kände mig faktiskt riktigt utvilad. Så utvilad att vi åkte till våra vänner Magnus och Sussie på lite glöggmys.
Så mysigt att dricka lite varm glögg och nybakta lussebullar som var supergoda. När vi klev in i deras hus var det tända ljus överallt, det doftade glögg och Lovisa spelade julmusik i köket. Man riktigt kände att nu är det inte så långt kvar till jul. Jag längtar såååååååå!!! Måste nog börja julpynta lite nästa vecka ;-)



Nybakta lussebullar!

Varm glögg!


Vi provade en ny glögg som var smaksatt med choklad och den var riktigt god ( chokladfantast som jag är ). Alltid kul att prova lite nya saker.


Om du tycker om choklad ska du prova denna glögg!


Efter fikat beställde vi hem amerikanska pizzor ( så goda med riktigt tjock botten ) så nu är jag proppmätt. Skönt att slippa laga mat när man ska ut och jobba igen.




Nu sitter vi här hemma, mätta och belåtna allihopa. Från Williams rum hörs skratt och musik ( har ett helt gäng med barn här hemma som ska äta godis och titta på film ) i en härlig blandning.
Basse ligger utslagen på golvet efter att ha lekt med en tik som han och Jörgen träffade nere vid båten idag. Jag kan känna att han skulle behöva träffa andra hundar lite oftare, han har verkligen ett stort behov av det och man ser på honom hur glad han blir. Måste bli en ändring på det!!

Nu är det snart dax för mig att åka tillbaka till jobbet så detta blir det enda inlägget för idag.

Ha en riktigt mysig lördagskväll!!

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar