2012-11-05

Tisdag morgon med nyttig frukost



Nu är William på väg till skolan så då är det dax för mig att äta lite frukost, bläddra igenom dagens tidning och bara sitta och njuta. Tur att man har barn som ska till skolan så att man kommer upp tidigt på morgonen för även fast det kan vara jobbigt och man nästan skulle kunna ge vad som helst för att få ligga kvar en stund till i sängen så är nog morgonen den bästa tiden på dygnet.
Idag tänkte jag att jag skulle vara lite nyttig och äta havregrynsgröt istället för mina smörgåsar som jag alltid äter ( och skulle kunna leva på ) det värsta är att jag inte står mig så länge på gröten utan kommer garanterat att bli hungrig igen om ca två timmar. Men, men........

Sitter och funderar på vad jag ska göra för träning idag. Det kan luta åt att jag går ut i garaget och springer lite på bandet, hoppar lite hopprep och tränar magen lite. Vi får se.


Ha en bra dag!!

Kram!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar