2012-11-01

Vältränad mage!



Idag har jag varit riktigt duktig må ni tro. Först var jag och Basse ute på en promenad i ca 1 1/2 timme och efter det körde jag ett träningspass med denna film som jag fått av min arbetskamrat Carin ( undra varför jag fick den, hon tyckte väl att jag behövde få en plattare mage ).
Ojojoj, undra om jag kommer kunna röra mig imorgon. Gud vad jobbigt det var att träna mage och ben i en timme.
Jag skakar fortfarande i hela kroppen av utmattning och då var det ca 15 min sedan. Tänkte jag skulle köra filmen tre gånger i veckan så kanske man har lite plattare mage till nästa sommar.
Att se ut som hon gör på bilden är ju bara att glömma, vilken vältränad människa och hon såg inte ens ansträngd ut när allt var klart, men man kanske kan komma lite i närheten ;)

Ha det så gott!!

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar