2012-11-11

Fars Dag



Oj, oj, oj, vad seg jag är efter äventyret i Stockholm. Jag har inte orkat gjort något idag utan bara gått omkring och tittat på allt som jag borde ha gjort och Jörgen har sagt ett antal gånger att: - Det kan du göra en annan dag!
Det kan jag väl i och för sig göra men det är bara det att jag har MASSOR att göra varje dag hela veckan och jag börjar känna mig stressad, men, men.

Nu på eftermiddagen har vi firat Jörgen på "Fars Dag" med att äta en god bakelse ( William åt en kanelbulle eftersom han inte är så förtjust i bakelser ) med vaniljkräm och hallon.

Min pappa fick nöja sig med ett telefonsamtal eftersom de har varit sjuka nu i helgen och vi vågar inte chansa ( har varken lust eller tid att bli sjuk nu ) utan vi får ses en annan dag istället.



Jörgen fick en flagga på sin!



William ger sin pappa en kram!


Du är bäst Jörgen och vi älskar dig massor!!! Vad skulle vi göra utan dig <3

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar