2012-11-29

Idag är ingen vanlig dag....



för det är Jörgens födelsedag!!!!

Idag fyller min älskade man 38 år och eftersom det har varit sjukstuga här hemma så är det ingen som vill komma till oss idag för att fira ( vilket jag helt förstår ) så vi firade lite själva med en god kladdkaka med vispgrädde. Vi firar Jörgen med släkt och vänner en annan dag nästa vecka.

Jag känner mig mycket piggare idag men sov nästan till 14:00. Så skönt att det börjar vända nu ( inge roligt med magsjuka ) och jag hoppas att vi kan komma iväg på "Vinprovning" imorgon.
Vi är fyra familjer som bor i samma område som ska träffas och prova lite nya vinsorter och äta lite god mat tillsammans. Det ska bli jätte kul att träffas.

Nu ska jag ta mig en whiskey så att alla baciller försvinner för gott!!

Ha en trevlig kväll så ses vi imorgon!!

Kram!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar