2012-11-13

En strålande dag

Bild från köket!



Idag har solen lyst över vår lilla stad och jag och Basse har varit ute på en promenad. Så härlig och frisk luft. Man skulle kunna vara ute i timmar. Om vädret blir lika bra imorgon ska jag nog ut och fixa lite på tomten. Lite nytt i krukorna och kratta löv står på schemat. Jag börjar även bli sugen på att baka lussekatter.


Nu står middagen snart på bordet och sedan ska vi åka till kära vänner och vara barnvakt ett tag.
Ska bli kul att få busa lite ( och jag lovar att jag ska ta det lugnt på den fronten ) med världens busigaste busfrö.
Efter det har vi blivit lovade fika och det var ett tag sedan vi träffades så vi har säkert massor att prata om.






P.S fick hem lite smycken idag från Paltorps hage som jag har lagt ut till försäljning på Facebook-sidan till riktigt bra pris ( kanska en julklapp eller till dig själv ). Är du intresserad så kolla där.

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar