2012-11-30

Fredag och bara lite pyntning



ÄNTLIGEN FREDAG!!!

Och jag känner mig pigg, såååå skönt!!!!

Kan bara inte låta bli att pynta lite, bara lite. Man fick ju ännu mera julkänsla nu när det blivit vitt ute. Äntligen lite ljusare både ute och inne ( bra ljus att fotografera i ) och man blir ju piggare av bara det. Hoppas nu att snön får ligga kvar ett tag så att alla barn kan njuta av det så länge det varar.

Snart ska jag bege mig ut med vår fyrbenta lilla "brunis" och jag kan lova att han kommer och få "glädjespatt" i snön. Han fullkomligt älskar vintern och snön.




Måste bara visa er de fina grenarna som jag pyntat med som kommer från ett Lärkträd. Så fint med de små söta kottarna och det bästa av allt är att de håller sig så fina från år till år ;) Fiffigt va!!





Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar